2010. március 7., vasárnap

6. fejezet 2/1

Sziasztok!
Itt az új résznek az első fele!
Nem tudom, hogy mikor jön a következő mert felujításban van a házunk és csak hétvégén tudok géphez jutni de megpróbálom szerdán:)
szóval szerintem szerdán lesz új rész:)
Elég rövid lett de testvérem szerint elmegy:)
köszönöm a komikat csajok remélem kapok most is:)
imádlak titeket:)
puszii(KL)

Gicus! Nem küldtem el javítani a részt, de megint van magyarázatom:Dxd
Puszii(KL)



Az egész vasárnapom a szobám pakolásával és a tanulással ment el.
Tanulás után, úgy döntöttem nem halogathatom sokáig így felhívtam anyut.
- Jó reggelt kisasszony! –szólt bele anyu a telefonba.
Balázs mellettem állt és vigyorgott ,mint a tejbe tök.
- Szia anyu. –köszöntem én is lázasan.
- Gondolom, jó volt a kirándulás. –mondta gúnyosan.
- Igen jó volt…
- Csak egy baj van kicsim. Nem bánok semmit csak azt, hogy a 16éves öcséd jobban berúgott, mint, te.-felelte és hallottam a hangján, hogy mosolyog.
Összerezzentem.
Honnan tudhatja?
- Benne voltatok a TV-ben. Élő adásban. Ma este ismétlés. –nevetett fel anya.
Újra összerezzentem.
- Ez gáz. –suttogtam még mindig a szavakat keresgélve.
- Nincs semmi baj kislányom. Csak az, hogy nem mondtátok el az igazat.
- Sajnálom.
- Adnád az öcsédet? –kérdezte anyu. Hallottam a hangján, hogy vigyorog.
- Persze. Szia. –vágtam rá gyorsan és Balázs kezébe nyomtam a telefont.
Rávigyorogtam.
- Nagyon mérges? –kérdezte félénken.
- Mint a macska. –fújtam egyet majd felnevettem.
Balázs sóhajtott egyet majd a füléhez emelte a készüléket.
- Szia anya. –szólt bele félénken. Újra felnevettem majd leültem a nappaliba TV-zni.




Másnap reggel Balázs orrára kötöttem, hogy nincs csajozás és a ház maradjon egybe amíg nem vagyunk itthon.
Fél nyolckor elindultunk a suliba.
- Na kipihented magad? –ölelt magához Kitti.
- Aha. Te? –kérdeztem.
- Aha. Dani felhívott, hogy ráérek-e vasárnap. Mondtam, hogy igen és képzeld elmentünk moziba. –vigyorgott barátnőm.
- Bátyámmal? –vontam fel a szemöldököm.
- Igen. –sóhajtott.
- Sziasztok csajok. –szólalt meg egy hang a hátam mögött.
Hátrafordultam és szembe találtam magam: a Görög istennel.
- Szia. –mosolygott Kitti könnyedén.
- Szia. –köszöntem én is összezavarodva. Mi van velem? Miért van Ő rám ilyen hatással? Nem értem…
Ekkor leesett valami.
- Te most mind a két testvéremmel kavarsz? –fordultam hirtelen Kitti felé.
- Balázs a buli végén összejött Barbival. –vonta meg a vállát.
- Hogy mi? –sikítottam mire több tekintett csak rám szegeződött.
- Jól hallottad. Vagyis Balázs ezt mondta, én nem emlékszek rá.
- Hol van Barbi? –kérdeztem és körbenéztem.
Sehol nem találtam a kék szempárt.
- Nem tudom. Mennyünk órára. –felelte Kitti majd elindultunk a termek felé.


Első órán végig csak a bulin történtekre gondoltam.
De mindig valahogy a Danival történet táncunkra jutottam vissza. Miért?


Második óra osztályfőnöki volt. Arról beszélgettünk, hogy hová mennyünk osztálykirándulásra. A tanár azt mondta, hogy Győrbe mennyünk három napra, de én nem nagyon figyeltem. Végig Danit néztem. Miért?

Egész nap ő járt a fejembe, mellé pedig párosult a kérdés. Miért?

A menzán Kitti feltett egy hirtelen kérdést.
- Neked tetszik Dani? –kérdezte.
- Honnan veszed ezt a marhaságot? –mosolyogtam zavartan.
- Láttam, hogy néztél rá osztályfőnöki órán. –jobban ismer mint én magamat.
- Nem tetszik. –vontam vállat bár nem tudtam: hazudok magamnak, vagy nem?


- Este át mennyek? –kérdezte Kitti mikor már a házunk előtt álltunk.
- Gyere. –mosolyogtam. –Akár most is. –fogtam meg a kezét és válasz nélkül az ajtó felé kezdtem húzni.
Benyitottam a házba és ugyanebben a pillanatban mint a ketten lemerevedtünk.
Dani és Barbi a kanapén feküdtem és hát szó szerint majdnem egymásba fulladtak.
Düh roham futott át a testemen és óriási késztetést éreztem arra, hogy letépjem Barbit az öcsémről és jól pofán verjem.
- Ti mi a francot csináltok? –ordított hirtelen fel Kitti a hátam mögött.
Barbi leesett Balázsról, és mindketten felénk fordultak.
- Te szőke tyúk! Mi a francot képzelsz magadról? Az előző pasimat is te vetted el te szajha! Most Balázst is? –ordított tovább Kitti.
- Azt mondtad, hogy szakítottál vele. –nézett Barbi Balázsra.
- Én nem mondtam. Te mondtad! –vágott vissza öcsém.
- Danit is elvetted tőlem! –ordított még hangosabban Kitti.
- Te együtt voltál Danival? –fordultam felé óriási szemekkel.
- Igen. És ő elvette tőlem! –sikított és Barbi felé mutatott.
- Ti együtt voltatok a bátyámmal? –suttogtam.
- Igen, mind a ketten. Te voltál a csali. –mosolygott Barbi, mire elésétáltam és óriási lendültből pofon vágtam.
- Te kurv… -ütött volna ő is de nem éreztem semmit. Kipattantak a szemeim és újra lemerevedtem. A két Dani ott állt Barbi mögött. A Görög Isten épp Barbi kezét fogta, amivel engem ütött volna meg.
- Csak azért nem ütlek meg mert lány vagy. –sziszegte a bátyám.
- Francokat. –köptem a szót.
- Most menj innen! –szólalt meg a Görög Isten Barbira nézve mire a lány kifutott a házból.

Nem értettem, hogy miért kaptam fel ennyire a vizet azért, hogy Balázs meg Barbi együtt vannak. De most már értem.
Én voltam a csali arra, hogy a közelébe férkőzzön. Én hülye!
- Figyelj Bettus, én…
- Te csak ne mondj semmit! –szakítottam közbe Kittit. –Én most csali. Elég jól kijátszottál. –gúnyolódtam.
- Én nem voltam együtt a bátyáddal! Csak Barbi tudja így..
- Most mondtad, hogy együtt voltatok!
- Nem voltunk. Csak Barbival fogadtunk, hogy ki jön össze hamarabb vele. Én nem akartam így ő nyert, mire én hozzávágtam, hogy én már hamarabb voltam vele együtt. –hajtotta le a fejét.
- De hiszen szűz vagy az isten szerelmére! –sikítottam.
- Igen, tudom. De Barbi máshogy tudja.
- Egyszóval hazudtál neki. Erről még majd beszélünk. Most menj haza. Nem akarom, hogy rosszabb legyen a helyzet.
- Rendben. Sziasztok. –sírta el magát majd kiszaladt a szobából.
- Én sajnálom… -kezdte Balázs.
- Miért mindenki tőlem kér bocsánatot? Ezért mert én voltam a csali! Hát persze másra már nem is vagyok jó! Ezt beszéljétek meg ti. Engem csak az bánt, hogy ennyire folyékonyan tudtok hazudni.

Felmentem a szobámba és bekapcsoltam a TV-t. Tíz perc múlva nyolc. Megvártam amíg letelik az idő majd megkerestem a híradót.
Benne volt minden amire emlékeztem. A Danival való táncunk is. Még az, hogy melegítőben voltunk. Sokat nevettem rajta és ahogy hallottam a hangokat kintről nem csak én röhögtem nagyokat.


Nem értettem, hogy miért de egész este csak sírtam és sírtam.
Tíz óra felé, kopogtattak az ajtómon.
- Szia! –lépett be Dani( a Görög Isten)
- Szia! –mosolyogtam egy mű mosollyal. Közelebb jött és leült az ágyamra.
- Veled mindig történik valami. –mosolygott rám.
- Az biztos. –nevettem fel fanyarul.
- Dani félt téged a fiúktól. Miért? –nézett rám kíváncsian.
- Az előző barátom elhagyott. Az előző barátom Dani legjobb barátja volt. Elég hülye időpontot választott a szakításhoz. Pont szilveszter. Bevoltunk rúgva. Nagyon. –néztem rá. Tudtam, hogy most elképzeli a jelenetet. –Kihívott az utcára és elmondta, hogy vége. Három évig voltunk együtt. Kiröhögtem, hogy biztos csak hülyéskedik. Másnap reggel mikor felkeltem eltűnt. Senki se tudta, hogy hol van.
- Elég rosszul hangzik. –szólalt meg Dani. –Hogy hívták a csávót? –kérdezte.
- Ki fogsz röhögni. –mosolyodtam el.
- Csak azt ne mond, hogy Daninak. –kerekedett el a szeme mire én felnevettem jelezve, hogy de.
- Olyan fura. Te is Dani vagy. –mosolyogtam.
- Két nevem van. A második Gergő. –mosolygott azzal a szívdöglesztő mosolyával.
- Hívhatlak úgy? Annyival könnyebb lenne… -nevettem fel újra.
- De csak Te. Ha én is úgy, hogy Bettus. –vigyorgott.
- Áll az alku. –fogtam vele kezet.
Ez segített egy kicsit elterelni a gondolataimat. Nem a kézfogás. Hanem a beszélgetés.
- Haragszol Kittre? –kérdezte hirtelen.
- Nem tudom, hogy mit hiszek. –hajtottam le a fejemet.
- Remélem, kibékülsz vele. –mosolygott rám.
- Én is, hidd el.
- Ezek szerint nem haragszol rá. –vigyorgott.
- Nem tudom. –feleltem újra.



A beszélgetés során végig a nyakamban dobogott a szívem és egy fura érzés kerített hatalmába. Nem tudtam ellenállni neki és megpusziltam mikor elment.
Elsőnek ledöbbent majd elmosolyodott és kiment.
Elpirultam majd elaludtam.

4 megjegyzés:

A. írta...

áhhh
ez nagyon tetszett:)
totál bele van zúgva:)
nagyon jó lett
Bettit körül veszik a Danik XD
nagyon klassz lett
várom a következő részt:)

gicus19 írta...

Jaja, csatlakozok Pusszyhoz. Tényleg körül veszik a Danik, de jó ötlet a Gergő név:D Leglaább nem keverjük össze:D
Majd mondok valamit MSN-en, ha géphez jutsz majd:D
Nagyon jó lett, és tényleg belezúgott Daniba=Gergőbe:)
Várom a következőt:D
puszi

Kitta írta...

Ez a délután elég rosszul sült el!!:S
Remélem megbocsájt Kittinek!!:)
Jól letagadta,hogy neki nem tetszik!!!Pedig az utolsó pá mondatból is látszik,hogy fülig szerelmes belé!!!:D
Mindenki Dani hát ez kemény!!:D Xd
Nagyon várom a következő részt!!:)
Nagyon szupi lett!!!
puszi <3 <3

Rituss írta...

Köszönöm szépen lányok:D
aranyosak vagytok:D
hát remélem én is:D
rendben Gicus majd beszélünk:D
szombaton vagy vasárnap hozom a következő részt:D
köszönöm a kommenteket:)
MSN-en beszélünk hétvégén;)
pusziicsajok(KL)